Zarządzanie projektami e-coomerce
(Narzędzia informatyczne wspierające przedsięwzięcia e-commerce)
W pkt. 1 znajduje się prezentacja z zajęć online (30-05-2021)
Punkty 2-6 zawierają przykładowy opis wymagań, jest to zarys specyfikacji wymagań dla systemu do obsługi drukarni.
1. PREZENTACJA | |
2. Założenia | |
3. Przykładowe story: | |
4. Diagram klas: | |
5. Makieta: | |
6. Proces |
Dla systemu przyjęto następujące założenia:
Każdy produkt posiada listę atrybutów
Atrybuty nie posiadają predefiniowanych wartości, klienci/sklepy przekazują własne wartości poprzez API REST
W diagramie klas nie uwzględniono tabel z danymi historycznymi
Przyjąłem, że zlecenie nie może zostać cofnięte i w przypadku reklamacji tworzone jest nowe zlecenie wydruku.
----------------
Domowe Rewolucje:
----------------
Aplikacje przydatne podczas tworzenia i zarządzania wymaganiami projektowymi:
- ADONIS (modelowanie procesów)
http://www.adonis-community.com/
- BizAgi (modelowanie procesów)
https://www.bizagi.com/en/platform/modeler
- Pencil (tworzenie makiet)
https://pencil.evolus.vn/
- Trello (zarządzanie wymaganiami projektowymi)
https://trello.com/
Jeśli ktoś korzysta lub zna inne aplikacje/programy/systemy, które umożliwiają realizację założeń prjektowych może stosować je zamiennie..