Zarządzanie projektami e-coomerce

(Narzędzia informatyczne wspierające przedsięwzięcia e-commerce)


W pkt. 1 znajduje się prezentacja z zajęć online (30-05-2021)

Punkty 2-6 zawierają przykładowy opis wymagań, jest to zarys specyfikacji wymagań dla systemu do obsługi drukarni.

1. PREZENTACJA
2. Założenia
3. Przykładowe story:
4. Diagram klas:
5. Makieta:
6. Proces


Dla systemu przyjęto następujące założenia:

Każdy produkt posiada listę atrybutów
Atrybuty nie posiadają predefiniowanych wartości, klienci/sklepy przekazują własne wartości poprzez API REST
W diagramie klas nie uwzględniono tabel z danymi historycznymi
Przyjąłem, że zlecenie nie może zostać cofnięte i w przypadku reklamacji tworzone jest nowe zlecenie wydruku.

----------------

Domowe Rewolucje:



----------------

Aplikacje przydatne podczas tworzenia i zarządzania wymaganiami projektowymi:

- ADONIS (modelowanie procesów)
http://www.adonis-community.com/

- BizAgi (modelowanie procesów)
https://www.bizagi.com/en/platform/modeler

- Pencil (tworzenie makiet)
https://pencil.evolus.vn/

- Trello (zarządzanie wymaganiami projektowymi)
https://trello.com/

Jeśli ktoś korzysta lub zna inne aplikacje/programy/systemy, które umożliwiają realizację założeń prjektowych może stosować je zamiennie..

Strona zbudowana z Kopage
← Zbuduj swoją teraz
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem
Powered by Kopage